خرید و فروش و رهن و اجاره خانه و زمین در گرجستان

خرید و فروش و رهن و اجاره خانه و زمین در گرجستان

خرید و فروش و رهن و اجاره خانه و زمین در گرجستان

خرید و فروش و رهن و اجاره خانه و زمین در گرجستان

با خرید خانه در گرجستان ، اقامت دائم بگیرید…


با خرید خانه در گرجستان ، اقامت دائم بگیرید

جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید 


 00995551086600 - 00995551450012


دکتر مقدم 

  


 اقامت در گرجستان به سه دسته کلی تقسیم می شود:

اقامت توریستی

مدت این اقامت 30 روزه یعنی 1 ماه می باشد برای این نوع اقامت نیاز به ویزا می باشد (در صفارت تهران) و شما می توانید در کشور گرجستان به مدت 1 ماه اجازه اقامت بدون هیچ مشکلی ساکن شوید. توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل در گرجستان را نخواهید داشت

اقامت دانشجویی

برای گرفتن این نوع اقامت باید ابتدا آزمون تومر شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید. با داشتن این مدرک شرکت ما در کمتر از 3 ماه می تواند برای شما اقامت دانشجویی در کشور گرجستان را فراهم کند.

اقامت کاری

اقامت گرجستان از طریق کسب اقامت کاری

شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت گرجستان را از طریق کاری بدست آورید این است که از یک شرکت گرجستان ای دعوت گردید ضمنا اگر شما از تخصص ویژه ای برخوردار هستید نباید شخصی که پاسپورتگرجستان را دارد با تخصص شما طبق آمار اداره کار در آن زمان بیکار باشد با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار درگرجستان و شرایط خاص ایرانیان می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشورگرجستان برای فرد ایرانی تقریبا برابر صفر درصد است پس تنها راه ممکن دریافت اقامت گرجستان اقامت از طریق ثبت شرکت است.

اقامت از طریق ازدواج: زمانیکه شما با یک شهروند گرج زبان ازدواج می کنید می توانید پس از گذراندن 3 سال از 5 سال درخواست اقامت دائم را نمایید.

در صورتیکه از طریق ازدواج با فردی که دارای پاسپورت و ملیت گرجستان ای است برای اقامت اقدام می کنید چند نکته باید رعایت گردد
ازدواج سوری نباشد حتی المقدور مدارکی جهت اثبات سوری نبودن ازدواج بایستی ارائه گردد
فردی که با آن ازدواج می کنید در گرجستان به صورت پناهنده نباشد
ممکن است پروسه کسب اقامت از طریق ازدواج ( ویزای پیوستن به همسر) حدود 3 تا 5 سال زمان ببرد که شما در این مدت نمی توانید در گرجستان اقامت داشته باشید و تنها می توانید از طریق توریستی بهگرجستان سفر کنید. ضمنا مدت اقامت شما به روش توریستی به هیچ عنوان نبایستی بیش از 89 روز باشد.

با این وجود بهترین گزینه خرید خانه  در گرجستان و دریافت اقامت دائم  در گرجستان می باشد که هم چنین از امتیازات برابر با یک شهروند گرج برخوردار خواهید شد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.